DO NOT create a schedule, you get bored and feel so controlled, rather have in mind some things you want to do that day and then just have fun.

Ja näin aion jatkossa tehdä! Aion nauttia kaikesta muusta niin paljon kuin vain voin. Onneksi tulee kesä! (Ja bikiniaika. Jep.)

Kävin lauantaina kokeilemassa niitä rintsikoita, ja aika järkyttävää, että melkein kaikkialla löytyi vain kokoja väliltä C-F. Itse sentään olen B-kuppinen, en enempää enkä vähempää! No, etsintä jatkuu, ei sillä nyt ihan hirveästi ole väliä, jos en heti pääse lenkkeilemään, kunhan aloitan jo syömishässäkällä.

Ja ikävöin ihan mielettömästi erästä poikaa. Kun katson kuvaansa, iho tuntuu kireämmältä, mahanpohjassa tuntuu pahalta ja silmät kostuvat. Mitä teinkään. Miksi laitoinkaan kaiken poikki. Vaikka kyllä toisaalta tiedän, että tein oikein ja hyvin, enkä saa katua, poika ei ollut minua varten enkä minä häntä, se ei toiminut koskaan eikä olisi edes alkanut toimia. Mutta eikös se niin ole, että kiltit tytöt tykkää pahiksista, ja pojan kanssa taisi ehkä käydä niinkin, että

good girls gotta get down with the gangstas.

Koska. Mitä kaikkea on käynyt. Olen muuttunut ihan hirveästi. Ei ennen ollut puhettakaan seksistä tuntemattomien kanssa, ei oikeastaan suutelemisestakaan. Nyt se ei ole ongelma, ja eräiden mielestä olemme kaverini kanssa helppoja. Poissaoloni ja keskeytyneet kurssini ovat melko hurjat suhteessa aiempaan. Neljä ystävää poissa (joista yksi tämä edelle mainitsemani poika). Pitkän matematiikan keskiarvo on pudonnut kasista 6,6:een...

Ja salaa haluaisin rakastua. Suhteen, ihanan ja lämpimän, sellaisen, kuin eräällä tytöllä on poikansa kanssa. Hellän ja kauniin suhteen, mutta ehkä sellaista ei ole mulle tarkoitettukaan? On ehkä vähän typerää vaatia hellyyttä, söpöyttä ja lämpöä, kun itse en osaa sellaista antaa. Mutta voisin ehkä oppia. Kaikki kuitenkin sanovat, että se tapahtuu silloin, kuin sitä vähiten odottaa, eli työnnän pienen hellyyden ja rakkauden kaipuuni taka-alalle ja keskityn laihduttamiseen.

Ainiin! Jos ja kun saavutan sen ihanan painon, sen viidenkymmenen kilon, 50,0 kilogrammaa, sinä päivänä alan laittaa IRC-Galleriaan täysin uusia kuvia. Mieleni tekee suunnattomasti laittaa hoikkana hirveästi kuvia ruoan kanssa:
minä ja viiden jätskipallon tötterö
minä ja pizzaa missä on mustia, kokonaisia oliiveja
minä ja iso kuppi erikoiskahvia
minä ja suklaalevy
minä ja muffinssi
minä ja salaattia
jne
Mutta vasta sitten kun olen laiha ja itsehillintäisempi! (Ja mitä niille ruuille tapahtuu, sekin täytyy miettiä.)


Ostoslista:
* makeutusainetta
* purkkaa
* ikioma vaaka
* urheilurintaliivit


Choose life rude boy choose life rude girl
Don't let the pressures of this world get to you
Choose life rude boy choose life rude girl
Embark upon the journey that waits for you